Pagini

13 apr. 2017

Fuckboys

 Imagini pentru fuckboy

Acel moment cand te uiti in urma, la toate "crush-urile", si tipii dupa care obisnuiai sa plangi.Acum ca  ti-ai luat tot timpul de care aveai nevoie sa plangi si sa asculti cantece triste si, stii tu, sa treci peste, realizezi ca majoritatea chiar erau naspa.In mare parte pentru ca erau doar "fuckboys".Si nu ai avut sansa la o relatie reala fara a fi mereu ingrijorata de felul in care arati.

Pentru ca stim cum pot fi tipii de genul, uitandu-se mereu dupa altele apoi spunandu-ti tie ca nu arati destul de bine.Mi-a luat un an ca sa am curaj sa ies nemachiata, sa nu mai fiu obseata de fiecare detaliu, si sa nu ma mai compar in permanenta cu alte fete.Uneori inca o fac, dar mai putin decat inainte.Iau multe lucruri personal, asa ca mi-a luat mult sa trec peste.

Acum ca vad persoanele astea dupa foarte mult timp sunt ceva de genul "bleach.De ce?".Am sperat ca in timp se vor maturiza sau ceva.Dar comparand ceea ce am in amintiri, si ceea ce am in fata, nimic nu s-a schimbat.Sunt aceiasi "fuckboys".
Ma simt foarte prost pentru fetele care au legatura cu ei acum, pentru ca unele chiar sunt persoane foarte dragute si nu merita asta.Nu vreau sa fie in postura in care am fost eu.Stiu cum incep si cum se termina povestile astea.Nu bine.

Imagini pentru fuckboyNu am o problema cu ei, poate mai mult cu ceea ce fac.Cu faptul ca sunt genul de oameni care nu tin cont de persoana pe care o au in fata.Nici de cum actiunile lor ii afecteaza pe ceilalti, sentimente, sau ce lasa in urma.E foarte urat ca lucrurile astea se repeta.
De ce sunt unii asa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu