18 mar. 2017

Viata mea in melodii-2

La inceput de blog prin 2014 scriam pentru prima data despre "viata mea in melodii"..Sau muzica de care ma leaga amintiri.3 ani mai tarziu vreau sa fac iar asta dar pe un "segment" din viata mea despre care nu prea vorbesc.Le rememorez des, dar nu vorbesc si nu scriu despre ele: toate despartirile alea nasoale( sau dramele vietii mele).As fi vrut sa pun si melodii care sa imi trezeasca amintiri mai vesele legate de asta, inca nu am.
 Imagini pentru sad music tumblr

BOTDF-Loveotomy: Surprinzator(sarcasm) prima despartire nu a fost de o persoana cu care am fost impreuna.O pot numi despartire in termeni metaforici pentru ca asta am ascultat in timp ce imi reveneam dupa primul crush.Nu am mai vorbit niciodata dupa aceea.

Halestorm- I'm not an Angel: Dupa cea mai dureroasa despartire adormeam pe melodia asta.Imi tinea de urat.Tinea locul tuturor lucrurilor ce nu au fost spuse.
La care se adauga Seether-Broken.Despre care am scris ca e melodia anului 2014 pentru mine.
Apoi am inceput iar a vorbim dar stiam sigur ca nu o sa se termine bine asa ca ascultam Halestorm-Familiar taste of poison.Nu mai asteptam nimic( nimic bun) eram doar curioasa ce o sa se intample.(m-am indragostit de altcineva si asa mi-a trecut).
Plus altele pe care nu vreau sa le mentionez.Nu vreau sa se stie ca ascult si asa ceva.2014 a fost anul meu de descoperit melodii triste.

Simple Plan- I can wait forever: dupa 3 luni de relatie, el a plecat din tara.Nu a trebuit sa astept "forever", ca peste 6 luni s-a intors.Ca sa constat ca nu ne mai suportam.Si ca de fapt e chiar o persoana nasoala.A fost cea mai fericita despartire.Tot atunci am descoperit ca imi place Taylor Swift- We are never getting back together

si mai aproape de prezent, Shawn Mendes-Treat you better: din mai multe optiuni proaste am grija sa le aleg pe cele mai proaste.In timp ce persoana cu care ar trebui sa fiu este adanc pierduta in friendzone. *story of my life*


Asta a fost una din postarile alea in care vreau sa scriu, dar nu vreau nici sa dezvalui prea multe asa ca iese ceva mult mai putin expresiv.Dar o sa las asta aici oricum pentru ca melodiile sunt foarte reprezentative.
Poate o sa va "tina de urat" si voua dupa despartire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu