2 mar. 2017

Iubita posesiva din autobuz

De cand merg cu autobuzul mai au loc si episoade interesante.Mai rar dar, se intampla.Ca tanti care urla ca de ce trebuie sa plateasca aia 2 lei de drum daca are abonamentul copilului la ea, sau ca ma cred prea interesanta pentru ca nu rad la glumele proaste ale unuia.Un episod de genul a fost azi!
Primul loc liber vazut a fost langa un tip.Dau sa ma asez si cam in acelasi timp apare o alta tipa, care voia si ea sa stea jos, tot acolo.Imi cer scuze, ma dau la o parte, si ma asez cu un rand mai in spate.In schimb, tipa striga fix in spatele meu catre tip, intr-un mod atat de discret incat sa se asigure ca o aud: "dintre toate locurile libere din spate si se aseaza tocmai langa tine!" sau oricum o reactie de iubita posesiva la modul bolnav.A strigat si ceva de genul ca e a doua oara.
Ea chiar credea ca ma dau la el!

1.Eu ma asez pe primul loc pe care il vad liber daca nu sunt babe prin preajma!(si daca nu mi se pare dubioasa persoana langa care ma asez).Nu stiu cum arata sau ce purta iubitul ei minunat.Scaunul imi capta atentia.
Si 2.M-am enervat ca mi-am cerut scuze dupa ce i-am vazut reactia. Nici macar nu intrasera pe aceeasi usa!Putea fi oricine!Am observat ca avea o expresie cam dubioasa cand m-am uitat la ea, dar am crezut ca poate asa e fata ei.
A fost un "Scuze, nu am vazut ca vrei sa stai si tu jos, e ok, imi gasesc la loc", Nu un "Oh, m-ai prins in flagrant...scuze..iubitul tau e asa minunat ca nu am putut rezista"..

Odata un tip a stat langa mine in autobuz.Daca se dadea la mine si nu mi-am dat seama?Mai nou asa iese lumea la agatat: mergi in autobuz si te asezi langa persoane random.Oare la cati m-am dat si nu mi-am dat seama?
Asta e genul ala de fata care cand prinde unul tine bine de el ca stie ca daca scapa fuge la cat de disperata e.Iubitul ei e Dumnezeu pe Pamant si toate vrem sa ne dam la el.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu