11 mar. 2017

Impresii de (aproape) final de liceu

 bag bookbag school bag back to school backpack tumblr tumblr girl cool beautiful ilove tumblr outfit swag cute
  • Liceul si-a schimbat sediul.Ca sa constat ca are aer de spital oriunde l-ai pune.Un spital mai fancy care iti ia ochii din exterior, dar tot un spital.
  • Geamurile alea gigantice sunt puse acolo ca sa iti spuna "Vezi libertatea ?Asa arata.Dar tu nu vei avea parte de ea pentru ca esti inchis aici!Ha!"..E cel mai apasator sentiment.Mai ales cand vezi ca afara e asa frumos iar tu iti irosesti viata aici.
  • Directoarea e cea mai gingasa si eleganta fiinta.Poveste amuzanta: ora de geografie, demisol, geamuri cu priveliste spre curtea scolii, iesirea profesorilor.Si o vad pe directoare in toata splendoarea ei, cu mersul sau specific, bazinul in fata si maini aruncate pe langa corp, cum isi sterge nasul cu maneca.Ce iti poti dori mai mult de la viata?
  • Cineva mi-a spus ca directoarea seamana cu femeia de serviciu din liceul lor.Si ca au cizme identice.A intrebat si daca stie sa dea bine cu piciorul ca daca da atunci fix aia e.Poate are identitate dubla femeia.Ziua directoare , dupa-amiaza femeie de serviciu.
  • Nu ne-am mutat nici de un an ca deja ne pun sa semnam ca nu e raspunderea scolii daca ne cad geamurile in cap cand le deschidem.Nu au fost montate bine sau asa ceva.
  • De 2 ani de cand ni s-a schimbat dirigintele parca nici nu am mai avea unul.De fapt parca nici nu am face parte din scoala.Suntem doar unii care au nimerit accidental in liceu, dar nu avem treaba cu ce e pe acolo.
  • Multi din clasa spun ca daca s-ar intoarce la finalul clasei a8a, nu ar mai alege liceul asta.Ca profii care ar trebui sa ne pregateasca pentru Bac sunt niste inutili.Si din pacate sunt de acord cu ei.
  • In 4 ani de liceu am avut 4 profi de engleza.Dintre care mi-au placut doar 2.

Asta imi aminteste de ce reprezinta sistemul de invatamant pentru mine:
 

  all I've ever learned comes second-hand 
And I dare not preach what I don't understand

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu