13 mar. 2017

Chestii random retinute la scoala

Adica lucrurile alea care mi-au intrat in cap fara a avea legatura cu ceva.
  • Oamenii sunt in primul rand fiinte emotionale.-Citita in manual, la ora de istorie despre iluminism in a10a.Bineinteles ca pe prof nu il interesa, dar cum eu pun foarte mult accent pe emotii am retinut asta.Am uitat tot capitolul despre iluminism si istoria de a10a, cu exceptia frazei asteia.
  • "Ne inconjuram cu zgomot pentru a umple golul interior"-Profa de romana vorbeste mult in metafore si spune lucruri interesante fara sa isi dea seama.
  • "Am fi niste oameni morti daca am renunta la iluzii"-tot profa de romana cand i s-a dat buchetul de flori de 8 martie.In loc sa spuna multumesc si ca mai spera la ceva bun in clasa noastra, a facut pe loc un discurs intreg.
  • "Putina cunoastere il indeparteaza pe om de Dumnezeu, dar multa cunoastere il apropie."-citat de la ora de filosofie.
  • "Stiinta si religia sunt doua ferestre diferite spre lume, dar lumea e aceeasi"-alt citat de la ora de filosofie
  • "Inainte sa fim orice altceva, suntem oameni"-profa de bio la inceput de an.
  • Povestile alea  de la ora de filosofie, care m-au facut sa ma gandesc ca, in sfarsit scoala vorbeste si de lucrurile care conteaza. Mi-au atins fix coarda sensibila(ca am multe corzi sensibile asta e partea a doua).Cu atat mai mult cand am realizat ca de fapt aproape nimeni nu a ascultat, si nu au inteles nimic, si nu i-a interesat.
Imagine similară

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu